D City Rock feat. Debra Zeer

 

D City Rock feat. Debra Zeer

 

作詞 LISA

作曲 TeddyLoid

唄  TeddyLoid

 

2人はエンジェル  

youtu.be

 

My name is Panty, the crazy sexy blondie and I'm not dumb

(私の名前はパンティ、イカれたセクシーブロンドだけどバカじゃない)

I'm breaking the news, now boys! Us girls we're full-time horny too !

(ボーイズ、いいことを教えてやるよ!私ら女はいつだってエロい気分なんだ!)

Hey, check out that hot one, damn he's got a big one *** delicious

(ねえあのイケてるアイツ、あのビッグな***超おいしそう)

It's time to get dirty now, so will y'all excuse me read the air ! I'm busy !

(ヤりたくなってきたから悪いが失礼!空気読めよ!私は忙しいんだ!)

 

Garterbelt ! Again you've dialed D-CITY 2-900

ガーターベルト!もう一度ダテンシティ2-900番に電話してみてよ!)

Pantsu line ! Copy that ! Clear the city !

(神のお告げよ!OK!街をキレイにしろとの指令だ!)

 

Anarchy ! Everyone wants to be me !

アナーキー!みんな私になりたいんでしょ!)

Anarchy yeh ! Get it up so I can see !

アナーキーにね!起きてよ!私にも見えるように!)

Anarchy ! Let it flow wild and free !

アナーキー!本能と自由に身をまかせて!)

Anarchy yeh ! Ya'll ready for the gig ?!

アナーキーにね!ライブの準備はできた!?)

 

By the way, my name is Stocking, I spill venom stinging eros

(そして私の名前はストッキング、あふれる毒舌でエロスに駆り立てるわ)

And I got sweet tooth for rollipops loli goth, I lick good !

(それに私はロリポップゴスロリも大好きなの)

 

These stripes will strip you down.

(このしましまがあなたたちを溶かしちゃうわ)

I got no mercy for chiralism

(チラ見せなんて許さないわ)

My fans they all love me cuz I kick it real tasty

(私がいい感じにぶっ飛ばせばいつもファンは私に夢中なの)

I get high being nasty !

(悪いことするのって最高!)

 

Garterbelt ! You keep slappin' my butt around

ガーターベルト!あいつはいつも私のお尻を叩いてくるの)

Pantsu line ! Freaky girl comin' your way !

(神のお告げよ!イカしたガールの登場よ!)

 

Anarchy ! Everyone wants to be me !

アナーキー!みんな私になりたいんでしょ!)

Anarchy yeah! Standing ovation please !

アナーキーにね!スタンディングオベーションでよろしく!)

Anarchy ! Shake that thang wild and free !

アナーキー!野生と自由で揺り動かして!)

Anarchy yeah ! Standing ready for the gig ?!

(アナーキにね!立って!ライブの準備はいい!?)

 

I know you know... those wings inside of you

(私は知ってるよ・・・あなたの中の2枚の翼)

I know you know... they do get naughty too

(わかってるよ・・・あいつらだっていけないことをしてるんだ)

Before I go...there's something I wanna say

(私が行ってしまう前に・・・言っておきたいことがあるの)

Your sleepy anarchy...Wake it up! Wake it up !

(あなたの眠れしアナーキーよ、立ち上がれ!羽ばたいて!)

 

Anarchy ! Everyone wants to be me !

アナーキー!みんな私になりたいんでしょ!!)

Anarchy yeh ! Get it up so I can see !

アナーキーにね!私にも見えるようにさ!!)

Anarchy ! Let it flow wild and free !

アナーキー!本能と自由に身を任せてね!!)

Anarchy yeh ! Ya'll ready for the gig ?!

アナーキーにさ!みんな準備はできてるんでしょ!!)